Eesti Pandipakendi uuring: eestlased soovivad veelgi mugavamat taara tagastust
Eesti Pandipakendi ja Turu-uuringute AS'i läbi viidud uuringu tulemused näitavad, et pandisüsteem toimib Eestis jätkuvalt hästi.
Üle 90% vastanutest viivad taara alati tagastuspunkti tagasi. Motivaatoriks on nii pandiraha tagasisaamise soov kui keskkonnahoid.
Kõigest mõne ekraanipuudutusega on KALLA taarajaamades võimalik tagastada ka suuremaid koguseid taarat. Masinasse võib korraga sisestada kõik pandipakendi materjalid - plekk, klaas ja plast.
Uuringust tuleb välja, et "peamised takistused taara tagastamisel on endiselt rikkis automaadid (33%) ja ebamugav kogemus mustuse või lõhnaga (19%)"*.
Hea uudis on see, et ebameeldiva lõhn ja mustus on võimalik taarajaamadest täielikult ära kaotada ühe lihtsa võttega - loputades suhkrustatud jookide pudelid enne taarajaama toomist!
Ilma pudelipõhja jäänud jääkideta püsivad masinad ja jaamad puhtad. Muudest kasutusjälgedest puhastatakse KALLA taarajaamu päevas vajadusel mitu korda.
Masina rikete vältimiseks on pakendite pesemisest samuti palju kasu, sest kleepuv suhkur mõjutab ka liikuvate osade töökindlust.
KALLA masinad suudavad päevas võtta vastu kümneid tuhandeid pakendeid ning suurem pesupaus tähendab ooteaega kasutajale.
Lisaks tasub juba kodus veenduda selles, et taarakotti poleks sattunud
- kahjustunud pakendeid
- muid esemeid
Iga mittesobiv ese KALLA taaramasinas võtab oma protsessimisaja. See tähendab vähimal juhul pikemat ooteaega kliendile, halvimal juhul põhjustab sobimatu ese masinas tõsisemaid rikkeid, mis vajab juba tehnikute sekkumist.

